Sosten de la Gaucha Republicana Occitana per lo 2d Govèrn Provisòri de la Republica Federala e Democratica di País d'Òc

Miquèl Aguilèra

Pòrta paraula dau GR.Oc

gr.oc@orange.fr

 

 

Vos balham nòstre sosten frairal a l'ensèm dau 2d Govern Occitan et, a Cristòu Daurore de Nissa en particular per son eleccion democratica coma President de la Republica Occitana.

 

Visca la Republica d'Òc e viva Nissa capitala nòstra !

 

______________________________

 

Nous donnons notre soutien fraternel à l'ensemble du 2d Gouvernement occitan

 

à Cristòu Daurore de Nice en particulier pour son élection démocratique comme Président de la République Occitane.

 

Viva la République d'Oc et vive Nice notre capitale !


Communiqué de presse du parti des Régionalistes Languedociens et Catalans

Christian LACOUR-OLLE

 

LES REGIONALISTES

25 Bd Amiral Courbet

30 000 Nîmes

http://www.regionalistes.com

 

 

COMMUNIQUE DE PRESSE

 

 

Le Gouvernement Provisoire Occitan vient de naître.

 

A l’heure où l’on ferraille en politique, bien souvent pour des idées creuses, manipulatrices et inadaptées, il en est qui font dans le virtuel : un Gouvernement Provisoire, mais sur des bases réelles, authentiques et historiques en faveur des valeurs occitanes.

 

Sous l’impulsion du Parti de la Nation Occitane (P.N.O.) en la personne de son président Jacques RESSAIRE, qui mène depuis des décennies un combat en faveur de notre patrimoine occitan, sans cesse menacé par le rouleau compresseur du centralisme parisien, et Michel AGUILERA, un occitan authentique, qui œuvre depuis toujours dans le combat politique pour la cause et président de plusieurs associations de sauvegarde, ces deux figures emblématiques du monde occitan ont décidé de mettre en œuvre cette opération bien accueillie par les médias.

 

Fort du succès obtenu aux dernières Régionales et Européennes, la liste des Régionalistes qui a fédéré bon nombre de partis et mouvements occitans, que j’ai eu l’honneur de conduire grâce à la confiance de nombreux amis, unique en son genre depuis la création des mouvements occitans a donné naissance à un vaste mouvement unificateur dont le G.P.O. est l’aboutissement symbolique, mais actif et soucieux de l’avenir.

 

A ce titre et à n’en pas douter par ses actions, il sera présent ou impliqué directement ou indirectement dans toutes les échéances électorales dont la plus prisée : les futures Régionales.

 

A leur tour, les Régionalistes ne peuvent que soutenir l’action de femmes et d’hommes désintéressés, indépendants des partis, auréolés de leurs convictions, qui ne peuvent que servir une noble cause, celle de l’identité originale et originelle des Pays d’Oc et « accessoirement » la mémoire de 14 millions de personnes concernées.

 

Christian LACOUR-OLLE

Président des Régionalistes 

Le 17 avril 2007


El Partit Republicà Català (RC) dóna suport a la iniciativa del Partit de la Nació Occitana (PNO) de constituir el govern alternatiu d’Occitània

Benvolguts amics,

 

El Partit Republicà Català (RC) us vol donar tot el seu suport en la vostra reivindicació de la plena sobirania per a la nació occitana. Com a catalans ens teniu al vostre costat en aquesta iniciativa de constituir el govern alternatiu d’Occitània.

 

Malauradament,  la imminent celebració de les eleccions municipals a Catalunya i els compromisos dels membres de la nostra executiva nacional ens han fet impossible ser presents aquest dissabte 24 de març a Tolosa de Llenguadoc, tal com era la nostra intenció. No obstant això esperem que hagueu assolit el vostre objectiu.

 

Tot esperant la celebració d’aquesta trobada, aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt cordialment.

 

Agustí Soler (president)

Carles Bonaventura  (secretari general)

Josep Boix (secretari d’organització).

Telèfon contacte:671639050

Adreça electrònica de contacte: organitzacionacional@partitrepublicacatala.cat

 

Consell Executiu Nacional

Barcelona, 24 de març del 2007

www.partitrepublicacatala.cat


Sostèn del Partit de la Nacion Occitana pel 1er Govèrn Provisòri per la Republica Federala e Democratica Dels Païses d'Òc

Dins son darrièr Conselh Nacional d’Agen, lo Partit de la Nacion Occitana adoptèt la mocion seguenta :

 

Un Grand Pas per Occitània

 

Lo Partit de la Nacion Occitana es estat assabentat de la constitucion del G.P.O. que l’iniciativa ne revèn a l’Associacion democratica per una Republica dels Païses d’Òc (A.R.P.Oc) e al seu President Miquèu Aguilera.

 

Lo P.N.O. ramenta que dempuèi sa creacion en 1959, es tostemps estat per l’independéncia d’Occitània dins l’encastre d’una Republica Federala e Democratica.

 

L’orientacion generala del projècte del G.P.O. es aprovada pel P.N.O. que saluda lo coratge dels seus promotors.

 

Lo P.N.O. es çaquelà reservat sus d’unes aspèctes que son l’oportunitat de li balhar la forma qu’es estada envisatjada per la presentacion mediatica de l’afar e lo calendièr retengut.

 

Lo P.N.O. convida los seus sòcis e los seus amics que o pòdon e que o vòlon a sosténer lo G.P.O. o se i associar.

 

 

Per lo Partit de la Nacion Occitana, lo vice-president, Joan-Pèire Alari

 

 

Lo 17 de febrier de 2007

 

Partit de la Nacion Occitana

Tel. 04 66 82 71 94

B.P. 44

30201 Banhòls de Cèse

http://www.p-n-o.org